راهبرد مشارکت در دستگاه
طبق بند 2 ماده 9 تصویب نامه شورای عالی اداری با عنوان حقوق شهروندی در نظام اداری به شماره 1127128 مورخ 28/12/1395 ،شهروندان حق دارند تا سیاست ها، فرآیندها، تصمیمات و اقدامات دستگاه های اجرایی را نقد نموده و نظر انتقادی خود را در چارچوب مقررات ابراز کنند.
وظیفه اصلی سازمان هواشناسی کشور در راستای تامین اهداف ملی و بین المللی، حفاظت از جان و مال مردم در مقابل مخاطرات مرتبط با آب، هوا و اقلیم می باشد.
بنابراین :
1- در جهت خدمت رسانی بهتر و اطلاع از نظر کاربران در هر پیش بینی امکان نظر سنجی از کاربران وجود دارد که می توان بازخورد مناسب را دریافت نمود . و متناسب با آن تغییراتی در جهت بهینه شدن فرایند انجام داد .
2- با توجه به کشیک پیش بینی در استان کاربران می توانند در هر زمان با شماره های مستقیم پیش بنی 38302020 ارتباط برقرار نمایند
3- کاربران کشاورزی عضو تهک (توسعه هواشناسی کاربردی ) از تحلیل های جوی و توصیه های کشاورزی مطابق با هر پدیده جوی از طریق پیامک مطلع خواهند شد .
4- کشاورزان هر منطقه با حضور در ایستگاههای هواشناسی منطقه خود حداقل ماهی یکبار از وضعیت جوی و پیش بینی ها مطلع شده و اقدامات لازم را برای افزایش راندمان کشاورزی و شیلات به انجام می رسانند .
5- جهت رفاه حال مسافرین در ایام مختلف سال جلساتی متعددی با ستاد حوادث و راه و شهر سازی برگزار می گردد که درآن با توجه به پدیده های پیش بینی شده تمهیدات لازم در خصوص رفاه حال مسافرین و حفاظت از جان و مال مردم انجام می شود.
6-سامانه اختصاصی میز خدمت و درج خدمت برای تسهیل امور راه اندازی و در صفحه اول سایت لینک گذاشته شد
7-بمنظور بحث و تبادل نظر ، فروم ویژه هواشناسی همدان راه اندازی و در دسترس قرار گرفت. (
sinamet.boards.net
)
8- نحوه مشارکت کاربران و همشهریان:
9- پیوست ها
در ضمن از ابتدای سال 1400، امکان گفتگوی آنلاین با کارشناسان و امکان ارسال پیام به مدیران دستگاه به سایت اضافه شد، جهت استفاده از این امکان به لینک های صفحه اول مراجعه نمایید
|