بازرسی ماده 91 و رسیدگی به تخلف های اداری
-
رسیدگی
به شکایات حضوری و مکتوب از واحد ها، مدیریت ها و کارکنان و تجزیه و تحلیل
شکایات ازجهت صحت و سقم و پیگیری تا اخذ نتیجه نهایی و پاسخگویی به ارباب
رجوع و در صورت لزوم ارجاع مراتب به مراجع ذیربط
-
رسیدگی به شکایات واصله از سامانه الکترونیکی دولت (سامد) و نامه های مردمی ریاست جمهوری و تجزیه و تحلیل آن ها
-
بررسی و تحقیق پیرامون صحت و سقم موضوع شکایات و پی گیری تا اخذ نتیجه نهایی به منظور پاسخگویی به شاکی
-
بررسی
و پاسخگویی درخصوص مراجعات به نهادهای نظارتی و بازرسی از قبیل نهاد ریاست
جمهوری و سازمان بازرسی کل کشور و وزارت راه و شهرسازی
-
پی گیری و اخذ نظرات و پیشنهادات واحدهای تخصصی در ارتباط با شکایات واصله به منظور رسیدگی و اعلام پاسخ به شاکیان
-
جمع
بندی شکایات در مقاطع مختلف، تجزیه و تحلیل علل بروز شکایات و ارائه گزارش
به بالاترین مقام اجرائی دستگاه، به گونه ای که موجب کاهش شکایات مردمی
گردد
-
پی گیری نتایج گزارش های تهیه شده و ارسال پاسخ به شاکیان
-
تشخیص تخلفات نیروها
-
تهیه گزارش های لازم و ارائه به مافوق
-
شرکت در جلسات و کمیسیون های مختلف
-
انجام سایر امور محوله
-
انجام
بازرسی های لازم به منظور حصول اطمینان از اجرای سیاست و تصمیمات دولت،
وزارتخانه و ستاد و اجرای برنامه های مختلف و ایجاد هماهنگی و نظم در امور
اداری و مالی سازمان
-
انجام
مأموریت های لازم در ستاد، استان ها و شهرستان ها به منظور حصول اطمینان
از حسن جریان امور اداری و مالی، همکاری در رفع نواقص کار و راهنمایی
واحدها جهت پیشرفت کار
-
تشخیص تخلفات نیروها
-
تهیه گزارشات لازم و ارائه به مافوق
-
شرکت در جلسات و کمیسیون های مختلف
-
انجام سایر امور محوله
-
همکاری در تدوین شاخص های اختصاصی عملکرد
-
اعلام سالانه شاخص های عمومی و اختصاصی عملکرد به واحدهای سازمانی جهت ایجاد هماهنگی اقدامات متناسب با شاخص های اعلامی
-
گردآوری عملکرد واحدها به همراه مستندات
-
طبقه بندی مستندات در قالب شاخص های مربوطه
-
ارائه مستندات عملکرد سازمان به وزارتخانه
-
شرکت در جلسات و کمیسیون های مختلف
-
تهیه گزارش های لازم و ارائه به مافوق
-
انجام سایر امور محوله
-
همکاری در تدوین شاخص های اختصاصی عملکرد
-
بررسی سالانه شاخص های عمومی و اختصاصی عملکرد جهت تأیید و اعلام آن ها به واحدهای سازمانی
-
تهیه و ارائه گزارشات تحلیلی از عملکرد واحدهای ستادی و استانی به منظور شناسایی نقاط قوت و ضعف سازمان
-
پیگیری رتبه ارزیابی عملکرد سازمان در مجموعه وزارتخانه و دستگاه های اجرایی
-
شرکت در جلسات و کمیسیون های مختلف
-
انجام سایر امور محوله
- تلفن تماس: 08138302010
- تلفن تماس: 09371109565
- همچنین عزیزان می توانند با مراجعه به بخش ارسال پیام به مدیران و انتخاب بازرس، پیام خود را بصورت ناشناس به اطلاع بازرس برسانند
- توجه داشته باشید که بنابر ضوابط، رسیدگی قانونی تنها برای درخواست های کتبی انجام پذیر است و مابقی درخواست ها، جنبه مشاوره دارد و نتایج حاصله ارزش قانونی ندارد |