فرايند مراجعه ارباب رجوع بمنظور اخذ آمار
بمنظور دریافت آمار پارامترهای اقلیمی و جوی در اداره کل هواشناسی استان همدان دوروش الکترونیکی و مراجعه حضوری موجود می باشد
-
در روش مراجعه حضوری، درخواست کننده محترم بهمراه معرفی نامه مربوطه از ارگان/شرکت/سازمان و یا دانشگاه محل تحصیل که از آن محل بمنظور دریافت امار معرفی گردیده است و در آن به نوع آمار درخواستی بصورت شفاف اشاره گردیده، به واحد آمار این اداره کل واقع در "همدان-میدان فرودگاه-اداره کل هواشناسی استان همدان" مراجعه نموده و ضمن تایید معرفی نامه و درخواست خویش از سوی مدیریت یا معاونت به مرکز آمار مراجعه نموده و آمار درخواستی خویش را تحویل میگیرد
در این ضمن متذکر میشویم که :
-
بهمراه داشتن معرفی نامه الزامی میباشد
-
در تعیین نوع آمار درخواستی در برگه معرفی نامه بایستی بطور دقیق موارد زیر مشخص باشند: [محل جغرافیایی مورد نظر اعم از شهرستان و روستای مورد نظر]،
[
نوع پارامتر درخواستی]، ن[وع دوره گزارش درخواستی اعم از (روزانه-ماهانه-فصلی- سالانه و بلندمدت) که البته تحویل آمار روزانه در شرایط خاص با تایید مسوول آمار و مدیریت اداره کل هواشناسی صورت میگیرد]
-
بهمراه داشتن CD یا هرنوع حافظه کامپیوتری ازقبیل فلش الزامی می باشد
-
بهتر است قبل از مراجعه بصورت تلفنی در مورد نوع امار درخواستی مشااوره اجام پذیرد و در ضمن از حضور مسوول آمار اطمینان حاصل گردد
-
دریافت آمار حضوری معمولا در کمتر از یکساعت انجام می شود و در موارد خاص که نیاز به آماده سازی و پالایش می باشد بیشتر طول خواهد کشید لذا از قبل مشاوره تلفنی توصیه میگردد
-
تماس با واحد آمار اداره کل هواشناسی استان همدان:[تلفن اداره:
3-38302001]،[واحدآمار: آقای سید اکبر حسینی]
-
در روش دریافت الکترونیکی، فرد درخواست کننده با مراجعه با سایت اداره کل هواشناسی استان همدان-همین سایت- آمار خود را از قسمت آمار برای پارامتر بارش و غیر بارش24 ساعته در یافت می کند . در صورت نیاز به دوره بیشتر از 3 سال فرد موظف به ثبت نام و دریافت تاییدیه از سایت می باشد. در ضمن در صورت نیاز به آمار های دیگر می توانید از قسمت دریافت امار درخواست خویش را برای اداره ارسال نموده و جهت دریافت امار اقدام نمایید
نمودار فرایندها:
http://tahavol.sinamet.ir/home.asp?p=farayand
کلمات کلیدی (tag) :