Loading...
|   سال جهش تولید با مشارکت مردم flag

پایگاه خبری

برگزاری مراسم عزاداری شهدای خدمت در اداره کل هواشناسی استان همدان
نور خدا ساکی / 05 خرداد, 1403 / 178 /

برگزاری مراسم عزاداری شهدای خدمت در اداره کل هواشناسی استان همدان

مراسم عزاداری و زیارت عاشورا به مناسبت شهادت خادم الرضا، آیت الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان گرامیشان در نمازخانه اداره کل هواشناسی همدان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل هواشناسی همدان، به مناسبت شهادت رئیس جمهور مردمی، خادم الرضا، آیت الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان گرامیشان در ضایعه دردناک سقوط بالگرد، روز پنجشنبه 03 خرداد 1403 و با حضور کارکنان این اداره کل مراسم عزاداری و زیارت عاشورا برگزار شد.

حجت الاسلام نادر زرین امام جماعت اداره کل هواشناسی همدان ضمن تسلیت این ضایعه دردناک به پیشگاه حضرت آیت الله خامنه ای (مد ظله العالی)رهبر معظم انقلاب اسلامی، همکاران اداره کل هواشناسی همدان و عموم ملت شریف ایران، در خصوص سجایای اخلاقی و حس مسئولیت پذیری و خستگی ناپذیر بودن آیت الله رئیسی و خدمات ایشان در دوره ریاست جمهوری و قبل از آن در مسئولیت هایی که در گذشته داشته اند سخنرانی کرد.

امام جماعت اداره کل هواشناسی همدان همچنین از خدمات نماینده محترم ولی فقیه در تبریز، استاندار محترم آذربایجان شرقی، سردار شهید موسوی سر تیم حفاظت رئیس جمهور و گروه خلبانان کادر پرواز که در این ضایعه دردناک به فیض شهادت رسیدند تقدیر و تجلیل کرد و به بازماندگان و خانواده محترمشان تسلیت گفت.

 


نظر دهید
captcha

0 نظر

فیلتر های بیشتر
فیلتر های کمتر

مطالب اخیر

Post picture

برگزاری کارگاه آموزشی

Post picture

برگزاری مراسم زیارت عاشورا

Post picture

جشن عید غدیر در اداره کل هواشناسی استان همدان

Post picture

برگزاری مراسم عزاداری شهدای خدمت در اداره کل هواشن...

Post picture

بازدید دانش آموزان از ایستگاه هواشناسی قهاوند

فونت سایت
اندازه متن
فاصله بین کلمات
فاصله بین خطوط
رنگ بندی
تضاد رنگی
اشباع
بزرگنمایی
1x 2x